سوالات متداول

فروش کالا توسط دفاتر سه گانه فروش در تهران ، اصفهان و شهرک صنعتی عباس آباد به شکل زیر انجام می گردد:

ابتدا مشتری با تماس با شرکت از موجودی و قیمت کالا مطلع گشته و پس از توافق پیش فاکتور برای مشتری صادر می گردد ، سپس مشتری پیش فاکتور را تایید و مهر و امضا نموده برای دفتر فروش ارسال می نماید و وجه کالا را به حساب شرکت واریز و فیش آن را ارسال می نماید سپس حواله خروج کالا از انبار صادر و کالا تحویل نماینده مشتری می گردد. در انتها فاکتور رسمی فروش صادر و به آدرس مشتری پست می گردد.

عمده فعالیت بخش بازرگانی خارجی شرکت در زمینه واردات می باشد لکن بعضا بصورت موردی نیز امکان صادرات کالاهای تولید داخل نظیر فروسیلیس نیز مقدور می باشد. در این خصوص می بایست با مدیریت بازرگانی شرکت تماس گرفته شود.

شرکت رویین پل به دلیل حساسیت بر نحوه نگهداری اقلام ، کالاها را فقط در انبارهای اختصاصی خود در شهر اصفهان (شهرک صنعتی نجف آباد) و تهران (شهرک صنعتی عباس آباد) نگهداری می نماید و از انبارهای عمومی استفاده نمی کند.

مسئولین فروش در شرکت رویین پل با ارائه خدمات قبل از فروش حداکثر مساعی خود را مصروف می دارند تا مشتری کالایی را که نیاز دارد با شرایط توافق شده و مطلوب خریداری و تحویل بگیرد لکن اگر به هر دلیلی کالا مطابق با نیاز وی نباشد همواره امکان عودت کالا و حل مشکل برای مشتری وجود خواهد داشت.

سوال شما ؟